גרר בחולון

077-804-1313

כל מה שחשוב לבדוק לפני הזמנת גרר למשאית

להזמנת כל מה שחשוב לבדוק לפני הזמנת גרר למשאית חייגו אלינו ונגיע אליכם תוך 30-60 דקות!

כל מה שחשוב לבדוק לפני הזמנת גרר למשאית

לפני שאתם ממהרים להכריז: "זהו, הלך לי יום העבודה!", חכו. סיטואציה בה המשאית שלכם תקועה אמנם רחוקה מלהיות נוחה או נעימה, אך לשמחתכם – היא אך ורק זמנית! 

אנחנו ב"גרר גולן" מזמינים אתכם להסתייע בנו כשאתם תקועים – שירותי חילוץ משאיות, כאשר אתם שרויים בלחץ ומבינים שהפתרון המהיר והיעיל ביותר הוא גרירה וחילוץ של המשאית שלכם.

הניסיון המקצועי שלנו בתחום שירותי גרירת משאיות או חילוץ משאיות הנפרס על פני יותר מ-30 שנים, כך שאתם יכולים להיות שקטים עם להפקיד את המשאית שלכם על הגרר שלנו כדי לגרור את המשאית שלכם.

בחירת גרר למשאיות – מה חשוב לבדוק?

כשנתקעים עם המשאית, הדבר הראשון שרוצים לעשות הוא להזמין שירותי גרר למשאיות. והדבר האחרון? להתחיל להשוות בין חברות גרר של משאיות במטרה למצוא שירותי חילוץ משאיות בידי חברה מומלצת.

למרות שברגעים כאלו כמהים בעיקר לחילוץ מידי עם גרר למשאיות בהקדם האפשרי, חשוב לבדוק עם חברת גרירת משאיות את הדברים הבאים.

מניסיון, לא תצטרכו יותר מדקה אחת בכדי להעריך אם חברת הגרר של המשאית אליה הגעתם מתאימה לכם עבור הזמנת שירותי גרר למשאית או לא:

  • "בתוך כמה זמן תוכל להגיע לגרור אותי?" – "שלום, אני תקוע עם המשאית ב-X. בתוך כמה זמן תוכלו להיות אצלי?". זו השאלה הראשונה שעליכם לשאול את חברת גרירת משאיות. את יתר השאלות (שכולן חיוניות וחשובות), תשאלו רק במידה וזמן ההגעה מקובל עליכם ורלוונטי לכם.
  • "אני תקוע ב-X. תוכלו לגרור אותי?" לפני שהגרר יוצא אליכם, בדקו היטב אם הוא יכול לגרור אתכם מהמקום בו אתם נמצאים. ולמה אנו מתכוונים? כשם שניתן להיתקע על כביש מהיר, כך גם ניתן להיתקע בתוך חניונים לדוגמא. קרה ונתקעתם עם המשאית בחניון תת קרקעי או במקום מאתגר אחר? ציינו זאת בפני חברת שירותי גרירת משאיות. אנחנו ב"גרר גולן" מחלצים משאיות גם מתוך חניונים תת קרקעיים!
  • סבלנות או עצבנות – מהו הטון שאתם מזהים? – אז נכון, חברת הגרר משרתת בו זמנית כמה לקוחות. עם זאת, חברה מקצועית ומומלצת של שירותי גרירת משאיות תדע להעניק לכל לקוח את התחושה כי הוא הלקוח היחיד. כשאתם צריכים גרר למשאית אתם גם כך מתוחים ומתוסכלים, כך שהדבר האחרון שאתם צריכים הוא להרגיש ש"מתקתקים" אתכם. העריכו חברות גרר אדיבות, קשובות ומכילות שלא "רק" שולחות אליכם גרר, אלא גם יודעות להשרות עליכם רוגע ושלווה עם שירות מצוין.

וזהו הערך המרכזי שמספקת לכם חברת גרר פרטית

להזמין חברת גרר פרטית או שירותי משאיות גרר מטעם הביטוח? זאת השאלה! אם לומר את האמת, אין ממש שאלה. זה לא שחברות הגרר הנשלחות מטעם חברות הביטוח לא מספקות ערך חלילה, אלא שלרוב הן לא יכולות להתחרות עם זמני ההגעה של חברות הגרר הפרטיות כדוגמת "גרר גולן".

מה חשוב שתדעו עלינו?

לפרטים נוספים והזמנת גרר למשאיות, התקשרו – 052-2209098

כ- 30 דק והגרר אצלכם

כותב המאמר - עידן הגרריסט

כותב המאמר - עידן הגרריסט

עידן הגרריסט משתף אתכם בסיפורי גרירה ומידע שימושי על כל סוגי גרירת הרכבים מהשטח ומהעבודה היומיומית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאיזה עיר אתה צריך גרירה?

לחץ על העיר שממנה תרצה לגרור…
מפות גרירה
חולון
בת ים
ראשון לציון
תל אביב
רמת גן
גבעת שמואל
בני ברק
פתח תקווה
אשדוד
ירושלים
רמלה
נס ציונה
רחובות
ראש העין
באר יעקב
כפר סבא
רעננה
הוד השרון
הרצליה
רמת השרון
להזמנת גרירה מהירה לחצו כאן 📞 דילוג לתוכן