גרר בחולון

077-804-1313

אמרתם גרר לאופנוע? אמרתם "גרר גולן"!

להזמנת אמרתם גרר לאופנוע? אמרתם "גרר גולן"! חייגו אלינו ונגיע אליכם תוך 30-60 דקות!

אמרתם גרר לאופנוע? אמרתם "גרר גולן"!

תנו לנו להשתעשע עם ניחוש לגבי רוטינת הבוקר שלכם: אתם מתעוררים בשעה קבועה מהשעון המעורר, שוטפים את הפנים, שותים את המשקה האהוב עליכם, אוכלים ארוחת בוקר ויוצאים לעוד יום עבודה על האופנוע שלכם. הצלחנו לקלוע? אנו מאחלים לכם ששגרה זו תמשיך ללוות אתכם בכל יום. עם זאת, אתם ואנחנו יודעים שהפתעות לא נעימות ובלתי צפויות עלולות להמתין מעבר לפינה…


קרה ונתקעתם עם האופנוע מחוץ לבית או בפקק בתוך העיר? הדבר האחרון שיפתור את הבעיה הוא סטרס, תסכול ושאלות כדוגמת "למה זה היה חייב לקרות לי?". ומה כן יפתור את הבעיה? שירותי גרר לאופנוע של "גרר גולן".

מוסך נייד VS שירותי גרר לאופנוע – מה ההבדל?

רגע לפני שאנחנו מספרים לכם על כל שירותי הגרירה שאנו מציעים, חשוב לנו להציג בפניכם שני שירותים שונים שלעתים מתבלבלים ביניהם. ומדוע אנו עושים זאת? משום שבמצב SOS, כשאתם תקועים עם האופנוע שלכם, חשוב שתדעו למי עליכם לפנות. כך, תוכלו לחסוך זמן יקר על בירורים, השוואות והמתנה מסוכנת בצידי הדרך. אז מה ההבדל בין מוסך נייד לשירותי גרר לאופנועים?
  • מוסך נייד כשמו כן הוא מוסך המגיע עד אליכם. מטרת השירות היא לפתור בעיות שונות בדרך, מבלי שתצטרכו להגיע עם האופנוע למוסך.
  • שירותי גרר שירותי המוסך לא הועילו/מראש החלטתם לגרור את האופנוע למוסך/ למקום העבודה/לביתכם? זהו השירות המתאים לכם!
  • חשוב לדעת – מעבר לשירותי גרר לאופנוע, חברתנו מעניקה מגוון שירותים: החל מגרירה וחילוץ ועד שירותי דרך.
 

"אתם גוררים גם מתוך חניונים?"

זו שאלה מצוינת ואנחנו שמחים להשיב עליה! ישנם המון אנשים שנוסעים למקום העבודה שלהם עם האופנוע,  ומחנים אותו בחניון תת קרקעי. היתרונות של חניון מסודר ידועים ואין צורך למנות אותם, אך את החיסרון היחסי – דווקא כן: במקרה והאופנוע "מושבת" בחניון, יש צורך בגרירתו. אנו מודעים לכך שלא כל חברות הגרר לאופנועים מציעות גרירה מתוך חניונים תת קרקעיים, אך אנחנו כן!
 
למה שאחרים קוראים "בעיות" אנחנו קוראים "אתגרים", ובראש סדר העדיפויות שלנו ניצבת טובת הלקוחות שלנו! גם אם האופנוע נמצא בחניון תת קרקעי ובמקומות "מאתגרים" אחרים, אנו נגיע לחלצכם עם שירותי גרר לאופנוע!

"אני עובד בשליחויות גם בשעות הלילה. השירות שלכם עובד?"

איזו שאלה! כידוע, ישנם אנשים שהאופנוע הוא כלי העבודה שלהם. לדוגמא: שליחים. מטבע הדברים, מתבצעות שליחויות גם בלילות ובסופי השבוע, בעיקר של משלוחי מזון. מי כמוכם יודע כי לא ניתן לתזמן בעיות באופנוע, כך שתמיד קיים הסיכוי שתתקעו איתו בשעת לילה מאוחרת. שירותי גרר לאופנוע שלנו מוצעים 24 שעות בפריסה ארצית רחבה! כשאתם נתקעים, אנחנו מגיעים!
צריכים גרר בחולוןגרר בתל אביב או באזור המרכז? אנחנו ב"גרר גולן" מתחייבים על עמידה בזמנים, שירות אדיב ומתן פתרונות איכותיים! זקוקים SOS לשירות גרר לאופנוע? אל תהססו לפנות אלינו בכל שעה – 052-2209098
 

כ- 30 דק והגרר אצלכם

כותב המאמר - עידן הגרריסט

כותב המאמר - עידן הגרריסט

עידן הגרריסט משתף אתכם בסיפורי גרירה ומידע שימושי על כל סוגי גרירת הרכבים מהשטח ומהעבודה היומיומית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאיזה עיר אתה צריך גרירה?

לחץ על העיר שממנה תרצה לגרור…
מפות גרירה
חולון
בת ים
ראשון לציון
תל אביב
רמת גן
גבעת שמואל
בני ברק
פתח תקווה
אשדוד
ירושלים
רמלה
נס ציונה
רחובות
ראש העין
באר יעקב
כפר סבא
רעננה
הוד השרון
הרצליה
רמת השרון
להזמנת גרירה מהירה לחצו כאן 📞 דילוג לתוכן