גרר בחולון

077-804-1313

שירותי גרירה – מאילו שירותים תוכלו ליהנות מחברת גרירה?

להזמנת שירותי גרירה – מאילו שירותים תוכלו ליהנות מחברת גרירה? חייגו אלינו ונגיע אליכם תוך 30-60 דקות!

שירותי גרירה - מאילו שירותים תוכלו להנות מחברת גרירה?

כל מי שנקלע למצב הלא נעים שבו הרכב שלו נתקע בבוץ, יודע כי מדובר על מצב מתסכל ומייאש במיוחד. ישנה נטייה ללחוץ על הגז, דבר שכמובן מעמיק את ההתחפרות בבוץ. לכן במקרים מסוג זה חשוב קודם כל להזמין למקום חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם את השירות היעיל והבטיחותי ביותר. 

חשוב לציין כי השירות זמין לכל סוגי הרכבים, כך שתמיד תדעו שאתם לא לבד וישנו פתרון יעיל ומקצועי אפילו למצב המייאש ביותר. באמצעות רכב חילוץ מתקדם ניתן להיכנס לכל סוגי השטח ולבצע את החילוץ בצורה יעילה ומהירה, ללא שום סיכונים מיותרים. 

ההמלצה הכללית היא לא לנסות חילוץ עצמי, מאחר ולמרות שמדובר על רעיון מפתה, ברוב הפעמים הדבר יוביל להתחפרות עמוקה יותר בבוץ ולסיבוכים נוספים עבור הצוות המחלץ.

כל מה שחייבים לדעת לגבי שירותי גרירה

כל מי שמחזיק ברכב פרטי יודע כי ביום מין הימים הוא עלול להיתקע או לשבוק חיים. מדובר כמובן על אירוע לא פשוט מבחינה נפשית או רגשית, מאחר ואף אחד לא היה רוצה למצוא את עצמו תקוע באמצע הכביש המהיר. אך באמצעות פניה לחברת גרירה מקצועית ואמינה תוכלו להבטיח לעצמכם שירות מהיר, יעיל ומקצועי תוך זמן קצר בלבד.

בעוד שחברות הביטוח מתחייבות לגרר תוך 3 – 4 שעות, חברות הגרירה הפרטיות מסוגלות לספק לכם שירות מקצועי, בטיחותי ואמין תוך שעה לכל היותר. חשוב לציין כי אין מדובר כאן רק על שירותי גרירה, אלא על כל סוגי שירותי החילוץ, החלפת גלגל, אספקת דלק וכדומה. כדאי לציין כי חברות הגרירה אינן מתמחות רק ברכבים פרטיים, אלא גם בטרקטורים, מלגזות, סירות, משאיות ועוד.

שירותי גרירה שכל אחד חייב להכיר

קודם כל, חשוב להבין כי ישנו הבדל בין שירותי חברת גרירה המיועדים לרכבים פרטיים, לבין שירותי גרירה המיועדים לרכבים מסחריים. מאחר ורכב מסחרי נחשב לכבד ומורכב יותר לגרירה, מחיר הגרירה שלו יהיה לרוב יקר יותר. הדבר נכון גם לגבי גרירת משאית, מאחר ומדובר על כלי רחב גדול וכבד, הדורש גרר ייעודי, שאינו מצוי בכל חברת גרירה.

מעבר לכך, חשוב לזכור כי מחיר שירותי גרירה תלוי גם ביום ובשעה, מאחר וישנו תעריף נפרד לגרירה בשבתות, בחגים ובלילות. בנוסף, יש לזכור כי חברת הגרירה מספקת גם שירותי חילוץ לרכב או למשאית, ללא שימוש בכלים הנדסיים. מצד שני, במידה ומדובר על חילוץ מורכב המצריך שימוש במנוף, המחיר יהיה גבוה יותר בצורה משמעותית.

כמו כן, כדאי לדעת כי חברת גרירה מספקת גם שירותי פריצה לרכבים, חילוף רכב מחניון תת קרקעי, שירותי החלפת גלגל ושירותי אספקת דלק לרכב תקוע.

כ- 30 דק והגרר אצלכם

כותב המאמר - עידן הגרריסט

כותב המאמר - עידן הגרריסט

עידן הגרריסט משתף אתכם בסיפורי גרירה ומידע שימושי על כל סוגי גרירת הרכבים מהשטח ומהעבודה היומיומית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאיזה עיר אתה צריך גרירה?

לחץ על העיר שממנה תרצה לגרור…
מפות גרירה
חולון
בת ים
ראשון לציון
תל אביב
רמת גן
גבעת שמואל
בני ברק
פתח תקווה
אשדוד
ירושלים
רמלה
נס ציונה
רחובות
ראש העין
באר יעקב
כפר סבא
רעננה
הוד השרון
הרצליה
רמת השרון
להזמנת גרירה מהירה לחצו כאן 📞 דילוג לתוכן